AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
suite à une surpopulation féminine, merci de privilégier les personnages masculins. and you, I wish I didn't feel for you anymore 1647362613
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le ...
Voir le deal

Partagez
 

 and you, I wish I didn't feel for you anymore

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 21:26

 
anthea g. reese.
Teach me passion for I fear it's gone
Show me love, hold the lorn
So much more I wanted to give to the ones who love me
I'm sorry
crédit @image

≈ prénoms, noms : anthea gillian reese. ≈ surnoms : théa. ≈ âge : 27 ans. ≈ date, lieu de naissance, origines : écrire ici. ≈ emploi/études : écrire ici. ≈ orientations sexuelle : écrire ici. ≈ statut matrimonial : écrire ici. ≈ statut financier : écrire ici. ≈ avatar : écrire ici. ≈ crédit(s) : écrire ici. ≈ groupe: écrire ici. (le choix de ton groupe est très important, et le staff, à la lecture de ton personnage, jugera si le choix semble correcte.) ≈ souhaites tu être parrainé ? : on sait que c'est pas forcément facile d'arriver sans connaitre personne, alors n'hésites pas à demander cette aide.

un truc à savoir.

ici, tu exposes dix faits minimum sur ton personnage. pas de nombres de lignes demandés, juste un minimum pour qu'on en sache plus sur ton personnage, ses goûts, sa vie en général. sépare bien les dix faits des uns des autres, ce sera cool pour nous.  

≈ pseudo : écrire ici. ≈ prénom : écrire ici. ≈ âge : écrire ici. ≈ comment t'es arrivé sur AACC ? : écrire ici. ≈ le dernier truc qui t'a fait rire ? écrire ici. ≈ twitter ou facebook ? écrire ici. ≈ scénario ou inventé ? écrire ici. ≈ une dédicace, un kiss, un p'tit mot ? écrire ici.

Code:
<z>avatar</z>, pseudo.
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 21:26

 

titre de l'histoire
TON HISTOIRE si tu le souhaites, tu feras.


Revenir en haut Aller en bas
Heaven S. Berry
Heaven S. Berry
≈ messages : 78
≈ points : 33
≈ date d'inscription : 16/11/2015
≈ crédit : Dem' & #knl
≈ métier : Mécano
≈ côté coeur : Céliba... Pas de coeur en fait.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 21:28

Hello sexy and you, I wish I didn't feel for you anymore 1212066884
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 21:29

rentre ta langue toi, ça ferait presque peur si on ne te connaissait pas comme je te connais. nan mais ! and you, I wish I didn't feel for you anymore 577540332
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 21:29

Bienvenue sur le forum and you, I wish I didn't feel for you anymore 4131867414
Très bon choix d'avatar, elle est très peu prise et je trouve ça dommage.
Bon courage pour ta fiche and you, I wish I didn't feel for you anymore 22727895
Revenir en haut Aller en bas
Ariel Chester
Ariel Chester
you make it all shine
≈ messages : 330
≈ points : 174
≈ date d'inscription : 22/10/2015
≈ crédit : hepburns.
≈ métier : assistant fermier, il aide le père caldwell dans toutes les tâches les plus ingrates du travail à la ferme.
≈ côté coeur : il se noie dans un bonheur amoureux. il n'en aime et n'en aimera qu'une. devon. ♡

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 22:36

bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 2484394568
Revenir en haut Aller en bas
Nemesis I. Reese
Nemesis I. Reese
≈ messages : 142
≈ points : 136
≈ date d'inscription : 16/11/2015
≈ crédit : #knl, dem
≈ métier : Kiné/Ostéopathe dans son cabinet et consulte 2 jours par semaine pour l'hôpital
≈ côté coeur : Célibataire, ce n'est pas l'amour qui l'a rendu aveugle

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 18 Nov - 23:07

Ma soeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur !


Bienvenue ♥
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyJeu 19 Nov - 14:10

jennifer and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798
on la voit trop peuuuuu ! 
bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 4131867414
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyJeu 19 Nov - 20:55

haan jennifer and you, I wish I didn't feel for you anymore 2642192217
bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyVen 20 Nov - 2:47

Let me looooove u and you, I wish I didn't feel for you anymore 4024751516
Bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 1212066884
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyVen 20 Nov - 15:24

on la voit tellement peu and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798 and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798
bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 1962638861 bon courage pour la fiche and you, I wish I didn't feel for you anymore 577540332
si besoin, le staff est là mon chat and you, I wish I didn't feel for you anymore 2262534124 and you, I wish I didn't feel for you anymore 819688378
Revenir en haut Aller en bas
Baptist Cobbs
Baptist Cobbs
MODO
≈ messages : 300
≈ points : 202
≈ date d'inscription : 31/10/2015
≈ crédit : flares. (avatar); alaska. (icon)
≈ métier : employé au restau des vieux.
≈ côté coeur : y'a écrit masha au marqueur rouge.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptySam 21 Nov - 11:01

jennifeeeeeeeeeeer and you, I wish I didn't feel for you anymore 4144563313 and you, I wish I didn't feel for you anymore 4144563313 and you, I wish I didn't feel for you anymore 4144563313 (ouat dans mon coeur)
bienvenue ici and you, I wish I didn't feel for you anymore 3032413792
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyDim 22 Nov - 9:46

"mon chat"
j'avoue, ça m'a fait bien rire ! et si j'ai besoin de volontaires pour tenir mon frère pendant que je le fesse, je demande à qui ?? **



merci tout le monde !
Revenir en haut Aller en bas
A. Sage Wilde
A. Sage Wilde
ADMINmaybe if our worlds collide.
≈ messages : 145
≈ points : 100
≈ date d'inscription : 23/10/2015
≈ crédit : @wildheart
≈ métier : violoniste.
≈ côté coeur : tristan, gravé sur ses paupières. tristan, hurlerait la lune.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyDim 22 Nov - 9:55

A MOIIIIIIII and you, I wish I didn't feel for you anymore 819688378 and you, I wish I didn't feel for you anymore 819688378 and you, I wish I didn't feel for you anymore 819688378
bienvenue ici darling, et puis morrison and you, I wish I didn't feel for you anymore 2431236128 and you, I wish I didn't feel for you anymore 2431236128 and you, I wish I didn't feel for you anymore 2431236128
Revenir en haut Aller en bas
Heaven S. Berry
Heaven S. Berry
≈ messages : 78
≈ points : 33
≈ date d'inscription : 16/11/2015
≈ crédit : Dem' & #knl
≈ métier : Mécano
≈ côté coeur : Céliba... Pas de coeur en fait.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyDim 22 Nov - 15:41

Moi j'veux bien tenir ton frère pendant que tu le fesses :3
Revenir en haut Aller en bas
Noa Cobbs
Noa Cobbs
MODO ≈ high priestess of the moon
≈ messages : 602
≈ points : 426
≈ date d'inscription : 01/11/2015
≈ crédit : twisted lips (avatar), pathos + submvrine (icons).
≈ métier : magicienne astrale.
≈ côté coeur : rien qu'un tas de cendre.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyDim 22 Nov - 15:47

bienvenue toute belle and you, I wish I didn't feel for you anymore 1962638861, super choix d'avatar and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798 and you, I wish I didn't feel for you anymore 3168151067
Revenir en haut Aller en bas
G. Masha Rivera
G. Masha Rivera
ADMIN ≈ je prends l'exil des corbeaux blancs
≈ messages : 407
≈ points : 228
≈ date d'inscription : 21/10/2015
≈ crédit : glass skin. (av) ayshi. (sign)
≈ métier : nageuse professionnelle qui reprend du service.
≈ côté coeur : coeur détraqué, dévasté. et celui là qui reste, qui subsiste.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyLun 23 Nov - 21:27

bienvenue avec la belle jenn. and you, I wish I didn't feel for you anymore 3168151067 and you, I wish I didn't feel for you anymore 801816572
Revenir en haut Aller en bas
G. Masha Rivera
G. Masha Rivera
ADMIN ≈ je prends l'exil des corbeaux blancs
≈ messages : 407
≈ points : 228
≈ date d'inscription : 21/10/2015
≈ crédit : glass skin. (av) ayshi. (sign)
≈ métier : nageuse professionnelle qui reprend du service.
≈ côté coeur : coeur détraqué, dévasté. et celui là qui reste, qui subsiste.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptySam 28 Nov - 12:17

coucou, le temps de rédaction de ta fiche arrive à son terme, elle va donc être placée dans les fiches en danger. Si tu a besoin d'un délai, dis le nous. au delà de trois jours, ta fiche sera supprimée ainsi que ton compte. fais vite petit bichon. and you, I wish I didn't feel for you anymore 3168151067 and you, I wish I didn't feel for you anymore 801816572
Revenir en haut Aller en bas
Heaven S. Berry
Heaven S. Berry
≈ messages : 78
≈ points : 33
≈ date d'inscription : 16/11/2015
≈ crédit : Dem' & #knl
≈ métier : Mécano
≈ côté coeur : Céliba... Pas de coeur en fait.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyDim 29 Nov - 20:27

Je me permets d'envoyer un message pour elle, elle a des horaires de dingue au boulot >< mais elle veut vraiiiiment rester avec nous! Elle pourrait avoir un délai, siouplait? and you, I wish I didn't feel for you anymore 3126967357 and you, I wish I didn't feel for you anymore 3760775245
Revenir en haut Aller en bas
G. Masha Rivera
G. Masha Rivera
ADMIN ≈ je prends l'exil des corbeaux blancs
≈ messages : 407
≈ points : 228
≈ date d'inscription : 21/10/2015
≈ crédit : glass skin. (av) ayshi. (sign)
≈ métier : nageuse professionnelle qui reprend du service.
≈ côté coeur : coeur détraqué, dévasté. et celui là qui reste, qui subsiste.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyMer 2 Déc - 17:40

oui pas de soucis, merci d'avoir prévenue. étant donné que je viens juste de voir ton message, je lui laisse jusqu'à samedi 5. and you, I wish I didn't feel for you anymore 801816572 and you, I wish I didn't feel for you anymore 3168151067
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
Invité

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyVen 4 Déc - 11:02

bienvenue and you, I wish I didn't feel for you anymore 4131867414
Revenir en haut Aller en bas
Ash V. Kennedy
Ash V. Kennedy
≈ messages : 29
≈ points : 12
≈ date d'inscription : 31/10/2015
≈ crédit : avatar : PRINCESS signature: EXCEPTION
≈ métier : Agent de police
≈ côté coeur : Pas le temps de le chercher

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptyVen 4 Déc - 11:14

and you, I wish I didn't feel for you anymore 2433337798 and you, I wish I didn't feel for you anymore 2080194994 and you, I wish I didn't feel for you anymore 1600832958 and you, I wish I didn't feel for you anymore 1771502222
Bienvenuue and you, I wish I didn't feel for you anymore 2431236128
Revenir en haut Aller en bas
G. Masha Rivera
G. Masha Rivera
ADMIN ≈ je prends l'exil des corbeaux blancs
≈ messages : 407
≈ points : 228
≈ date d'inscription : 21/10/2015
≈ crédit : glass skin. (av) ayshi. (sign)
≈ métier : nageuse professionnelle qui reprend du service.
≈ côté coeur : coeur détraqué, dévasté. et celui là qui reste, qui subsiste.

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore EmptySam 5 Déc - 19:02

n'ayant pas eu de réponses, je suis obligée de supprimer la fiche & le compte, désolée. and you, I wish I didn't feel for you anymore 801816572
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé

and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty
MessageSujet: Re: and you, I wish I didn't feel for you anymore   and you, I wish I didn't feel for you anymore Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

and you, I wish I didn't feel for you anymore

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

 Sujets similaires

-
» can't feel my face.
» Heaven S. Berry - Feel the fire where she walks
» ≡ you're so gorgeous, cause you make me feel gorgeous

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
≈ AFTER A COLD COFFEE :: 
 :: revenir des vivants :: fiches inachevées
-